Tuesday, February 2, 2016

Goals2k16!!!

今日は、2016。
Here are some goals for the new year, continuing from last year.
I still need to improve translating what I want to say from English to Japanese in my head. I believe talking more in Japanese (a.k.a going to language tables) and going to office hours will help in that case. For this year, I am going to go to more Japanese language tables than last semester (at least one language table every other week, or at least something more frequent than last year). I will also shadow more anime that I watch, and try to watch them without the English subtitles. I will also go to at least 1 office hour this semester.
That's it for now, see y'all later.

6 comments:

  1. はじめいまして、わたしはリャンです。コロンビアだいがくのさんえんせいです。
    あなたのゴールはとてもいいです!がんばでください!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. はじめまして!ありがとうございます!

      Delete
  2. こんにち!わたしはコナーです。コロンビア大学の一年生です。わたしもアニメを見ます。どんあアニメを見ますか?

    ReplyDelete
    Replies
    1. コナーさん、今日は!今、私は「ぼくだけがいないまち』(Erased) を見ます。コナーさんは?

      Delete
  3. はじめまして。わたしはキムです。コロンビアのだいがくせいです。わたしはさんねんせいです。にほんごはむずかしいですがガンバてください。どうぞうよりょしく。

    ReplyDelete
    Replies
    1. はじめまして!ありがとうございます!

      Delete